tiistai 7. huhtikuuta 2015

Kesä tulee ja linnut laulaa


 

Istun vierelläsi ja laulan
Hengityksesi on haukkovaa ja toistat
Apua
Kaikki on aivan  hyvin
Sinulla on kaikki hyvin
Apua
Minä olen tässä
Ei mitään hätää

Et haluaisi enää morfiinia
Mutta me emme halua nähdä sinun kärsivän


Päivästä toiseen
Tunnista toiseen
Elät
Vaikka sinä olet jo väsynyt

Istun vierelläsi taas
Ja puristat kättäni kuin kaksikymppinen
 
Kesä tulee ja linnut laulaa
Sanot
Tietäen
Että se on kesä, jota sinä et nää

Minun sydämeni särkyy yhä uudestaan vierelläsi
Pidän sinua kädestä
Ja kerron niistä ajoista
Kun minä olin aivan pieni ja sinä huolehdit minusta
Kerron sinulle kaikki ne tarinat
Joita minä en edes muista
Ne hetket
Jotka sinä olet kertonut minulle
Yhä uudestaan ja uudestaan
Nyt on minun aika huolehtia sinusta

Ja kun luotasi lähden
Sanot minulle
Hyvää yötä
Heihei

 Mä annan sut pois
Vaikka sattuu



Is it raining in Heaven?
Do you want us to cry?

A.R.
8.11.1916 - 6.4.2015



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Like in Facebook

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...